only love you

تنهابرای تو

دارم می میرم!!

فکرکردی بی تو میتونم

شایدفرداروزی باشدتاتورادرآغوشم بگیرم وبرگونه هایت بوسه های عشق بزنم...

تنهادوست دارم باتوباشم...

بی تو ن م ی ت و ا ن م...

 باور

کن

هنوزم

عاشقتم

بی تو

اصلا نمی تونم باشم

تمام احساسم تقدیم وجودت

 

می سپارمت به خدا …
 
کاش خدا هم روزی تو را به من بسـپارد !!!
 

خدا جون !

لطف کن اینقدر عقب جلو نکن !

درد داره........

به جون خودت درد داره.........

بذار همین جوری باشم.........

بذار همین جا باشم.............

فیلم زندگیمو اینقد عقب جلو نکن.........

نه گذشته رو می خوام نه آینده رو ...............

بی خیال............

 

 

خیلی دلمــ تنگه براتــــــ

............همیشه به تو فکر

میکنمـــــــــــ............شبهایمـــ تمام نمیشود ولی

عمرمـــ دارد میگذرد به پای تو

 

دوستـــــت دارم ،هدیه ایست

که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد

قیمتی دارد که هر کسی

توان پرداختش را ندارد...

جمله کوتاهیست که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد

 

 

بـآ مـטּ لـج نڪـטּ بغــض نـفهمـ !

ایـטּ ڪہ خــوבت رآ گوشـہ ے گـلو قـآیـمـ ڪنـے ،

چـیزے رآ عـوض نمـے ڪنـב ...

بـالآخـره یـآ اشڪ میـشـوے בر چـشـمـآنـمـ

یـآ عُـقــבه בر בلـمـ

 

 

(نوشتم دوستت دارم،پرانتز را نبستم ،بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد...



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,در ساعت10:54 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ