یک نفر


only love you

تنهابرای تو

 

  سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام 

عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه

نبودنم کنارتو حالتو بهتر بکنه

لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود 

احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون

خاطرات گذشته منو میکشه آروم

چه حالی دارم امشب بیاد تو زیر بارون

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون

خاطرات گذشته منو میکشه آروم

چه حالی داریم امشب بیاد تو من و بارون

باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود

سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز

من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز

من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز 

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون

چشام خیره بنور چراغ تو خیابون

خاطرات گذشته منو میکشه آروم

چه حالی امشب بیاد تو من و بارون

 

 

 

این روزها بغض دارم،آه دارم،تادلت بخواهد

ولی ...

بازیگرخوبی شده ام می خندم!!!

 

خاموشی بهانه است مشترک موردنظر قصدفراموشی دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,در ساعت3:27 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ