only love you

تنهابرای تو

 

 

مرا از بند آویزان کنید!

سر و ته…!

شاید

فکرش از سرم بیفتد!!!

 

196.jpg

 

بدون چتر کنارم قدم نزن....

 

خیس دلتنگی هایم می شوی....

 

دنیای من ابری تر از آن است

 

که فکرش را می کنی....برای دل خودم می نویسم ...

 

برای دلتنگی هایم

 

برای دغدغه های خودم

 

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

 

برای دلی که دلتنگم نیست ...

 

برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست ...

 

برای خودم می نویسم !

 

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!.!

 

 

 

 

 

چــِــقــَـدر بـــــآیــَـد بــُــگـــَـذَرَد ؟؟؟

 

تـــــآ مــَـنــــ

 

دَر مـــُـــرورِ خــــآطــِــرآتــَـــمـــ

 

وَقـــــتــیـــــ اَز کــِــنــارِ تــُــو رَد مــــیـــ شـــَــوَمــــ .

 

تــَــنــَـمــــ نــَـــلــَـــرزَد …

 

بــــُـــغـــضــَــمــــ نــَــگـــــیــرَد …

 

 

 

زلیخا جان !!!

 

جان یوسفت راستش را بگو ،

 

به خدا چه گفتی که خودش

 

اینطور پا در میانی کرد ؟؟؟!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:,در ساعت4:14 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ