only love you

تنهابرای تو

 

 

♥♥برای دل خودم مینویسم...

 

برای دلتنگی هایم...

 

برای دغدغه های خودم...

 

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

 

برای دلی که تنگم نیست!!

 

برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست....

 

برای خودم مینویسم ....!

 

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست..!!!!

 

 

بگــ ـو ..


/ تـــمــــــامــ ِ تــ♥ــ*و


/ مالـــ ِ مَــن استــــــ ..

دِلــمـ می خـــوا ـهـَــد ..

حـسادَتــــ

کـنـَــمــ بـــهـ خـــودمـ .../

 

 

%www.ParsaFun.ir تصویر زیبا از باران و لحظات عاشقانه و عرفانی Rainy Pic

 

این که عادلانه نیست


من ،‌ مدام دست تو را بگیرم

تو ، مدام مرا دست کم بگیری

 

 

בلــــــَـــــم عَجــــــــیــــبــ....تنــــــــگ شـــבه!

 

بــــراے لَحــــــظِ ــﮧ هـایـے کـِـــ ـﮧـ.....

 

בلــَــــــت .... عَجــــــــیــبــ....بــــَـرایــم تنـــــگ مــے شـُــــב!

 

 

مخاطب خاص من !!!!!!!!!!!!!!

 

هر چه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو ،

 

چه برکتی دارد دوست داشتنت....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 14 دی 1392برچسب:,در ساعت9:56 AM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ