only love you

تنهابرای تو

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن

 

از زاویه تو … آها دیدم

 

از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع من و تو …

 

Avazak_ir-Love11174

مـــــــا،

نســـــلی هستیم کــــه،

بهـــــــترین حــــــــرفهــــــای زندگــــــیمان را نگفتیـــــم…

تایــــــپ کردیـــــــــم

 

گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!

 

مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم …

 

و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی …

 

دلتنگی های من به تو رفته اند…

 

آرام می آیند در سینه می نشینند..

 

دیگر نمیروند…

 

 

خواب هایم بوی تن تو را می دهد

 

 

نکند…

 

آن دورتر ها…

 

نیمه شب…

 

در آغوشم میگیری…!

 

 

یادم باشد بگویمت…

 

 

دیگر از آن لبخندهآ

 

آن هم ناگهآنی ،

 

نثآر چشمهآی…

 

بیقرآرم نکنی،،،

 

دلـــــــــــــــــــم

 

طاقت این همه عآشقی را ندارد…

 

گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !

 

رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم

 

دَســتــهــایِ تـــُـو . . .

 

و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!

 

گـاهـی وقـتـا

 

دلـم فـقـط سـنـگـیـنـی نـگـاهـت رو مـیـخـواد

 

که زُل بـزنـی بـهـم

 

و مـ ـن بـه روی خـودم نـیـارم . . .

 

دگــــر تــــــقــدیــــر را

بـــرای نــیـــامــد نــت بـــهانـه نـــکـــن !!!!

مـرد بـــاش…

 

و بـگـو نــخـــواســــتـــــی….

و نــیـــامـــــدی….!

 

دلم میخواهد فریاد بزنم بگویم:

 

من مترسکه خاطرات تو نیستم!

 

درست مثل دیوانه ای

 

که اصرار دارد بگوید من دیوانه نیستم

 

راستی!گفته بودم؟

 

من دیوانه نیستم .

 

 

کــاش تــوی ایــن جــاده یه تابلــو نصــب میکــردن

 

 

 

 

واســه دلخــوشــیم…!!

 

 

“” تــــــــو “”

 

 

دو کیــــلومــــتر…!

 

 

 

به تو می اندیشم

 

به تو و تندی طوفان نگاهت بر من

 

 

به خود و عشق عمیقت در تن

 

به تو و خاطره ها…

 

که چرا هیچ زمانی من و تو ما نشدیم…!!!

 

آنقــدر مــــرا سرد کـــرد ؛

 

از خــــودش .. از عشـــق

 

کــه حـــالا بــه جـــای دلبستن ، یــــخ بستــه ام!

 

آهــــای !!! روی احســاســم پــا نگذاریــد

 

لیـــز می خوریــد…

 

 

 

 

 

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری…

هیچ صدایی نخواهی شنید …

قلـــــــــــــــــبِ مـــــــــــــــــن طاقت این همه خوشبختی رو نداره….

 

 

یه وقت به سرت نزند! که شعرهایم را بتکانی…

 

چرا که رسوا خواهم شــــــــــــد…!

 

و همه خواهند دید!!

 

لحظه لحظه تــــــو را در میان واژه هایم!!!…

گـل یا پــوچ؟

 

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

 

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

 

که در دستانتــــ

 

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..

ــ

هیــــــــــــــــــــس!

ساکت!

یه کف مرتب به افتخارش …!

چه با احساس منو گذاشت و رفت …

 

منبع:نغمه سرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 29 آذر 1392برچسب:,در ساعت2:26 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ