عجقم


only love you

تنهابرای تو

 آغوشـم ڪــہ مۓ گـیــرۓ

آنقــَــَدر آرام مۓ شوم

ڪـہ فـَـراموش مۓ ڪنم

بـایــد نفس بڪشم ...

love pendant wallpaper - Love Pendant Pictures

پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزهچشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

.

.

دلم برایت تنگ است...

 عکس عاشقانه, والپیپر عاشقانه, عکس رمانتیک,

 

 

♥♥ دوست دارم آنچنان ببوسمت که بگویی : دیوانه



بعد محکم تر ببوسمت بگویی : روانی




آنگاه آغوشت را تیمارستانی کنم برای تمامی جنونم ♥♥
 

 

 

 

مـــــن
از تمامـــ آسمـــان
یکــــ بــــاران را میخواهمـــــ ...
و از تمــــام زمیــــن
یکـــ خیابانـــــ را ...
و از تمــ ــامــ تـــ ــو
یک دستـــــ
که قفــــل شده در دستـــ مـــــن ...

مخــــآطَبــِـ خــآصــِ مــَـن

 

هیچی قشــنگ تر از این نیست که . . .

وقتی از دستت عصبانی ام و میگم

برو پی زندگیـــــت . . .

تو بهم میگی : کجا برم ؟!

زندگــــی من تـــــــویی ♥

music love headphones - Music Love Wallpaper

 

خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم

از او نخواهم خواست...

تورفتي ودوست داشتن هايم

 

 

زيرپايت له شد

 

 

ومن بي تو چه تنها شدم

 

 

و به دنيا نشان دادم

 

 

كه من مجنون ترين ليلاي تاريخم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:,در ساعت11:26 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ