only love you

تنهابرای تو

 

بی تو

 

برای خودم مردی شده ام

 

مردی که هنوز

 

برای خودش گریه میکند …

 

normal_عکس عاشقانه124

 

 

چــــــــــایت را تلــــــــخ ننـــــــــوش،

 

کافی ســـــــــــــــت صــــــــــــدایم کنی…

 

تا تمام قــــــــــندهای دلــــــــــم را برایت آب کـــــــــــــــنم…

 

Naghmehsara.ir (4)

 

از تکرار دوستت دارم خسته شدم
کمی هم تو بگو

 

تا من ناز کنم
نترس……

 

Naghmehsara.ir (3)

 

در هر جغرافیایی که باشم
جهت ها
تفاوتی ندارند
تمام دامنه های دلم، رو به سمت “خنده های” توست!

 

normal_Love28

 

به مـــــــن یـــــــــــــــاد بده انسان مدرنـــــــــی باشــــــــــــم

 

وهربار که دلتنــــــــــــــگت میشــــــــــــوم…

 

به جـــــــــــــــــــــــای اشــــــــــــــــک و بغـــــــــــــــض

 

به این جملــــــــــه اکتفا کنـــــــــــــم

 

که هوای بـــــــــــــد این روزها آدم را افســــــــــــــــــــرده میکنــــــــــــــــــــد…

 

Love14

 

باورم نمیشود…

 

تکیـــــه دادی به دیــــــــــوار ومیخـــــــــندی

 

انــــــــگار نه انــــــــگار که تـــــو توی عکســـــــی

 

ومن آویـــــــزان این زندگــــــی بی تـــــــــــو …

 

normal_Love6

 

آهـای پایــــیز حـواست جمـع باشد..

 

که دور تـو و شاعـرانهـ هـا خـط خواهــــــم کـشید…

 

اگر بـا آمــدنت..او حـتی یــک ـسرفهـ کنـد!!!

 

Love

 

ﮔــــﺎﻫــــﯽ
ﺩﻟﻢ ﺑــﺮﺍﯼ ﺯﻣـــﺎﻧﯽ
ﮐــﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﻤﺖ ﺗﻨـــﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ…

 

normal_1 (70)

 

 

خوابم نمیبرد…

 

به هیچ چیز فکر نمیکنم…

 

جز “او” و میدانم که خواب است…

 

و قبل از بسته شدن چشمهایش

 

به همه چیز فکر کرده است…

 

جز “من”……!!!

 

r

 

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن

 

از زاویه تو … آها دیدم

 

از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع من و تو …

 

شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند…

 

ولی “دلم” را هرگز

 

زیـر بـآرآטּ رآه میرفتـــ

 

امســآل رآه رفتـטּ او رآ

 

بــآכیگــرے زیـر اشڪـهـ ـآے خوכ כیدҐ…

 

شــآیـכ پـآرسـآل اشڪـهــآے כیگـرے بوכ

 

کــاش مَن دیگــَری بودم…

 

مــی نشستمــ روبِـروی خـودَم

 

ســر تــا پـــا گــوش مـی شدَم…

 

تــا ببینَم حـَرفـــ حسابَم

 

” چیست “؟؟؟

 

 

دستِ کم

 

دلتنگــــی پـیــچـیـــــــــده نـیـســتــــــــ . . . !

 

یــــکـــــــ دل . . . !

 

یــکـــــــ آســـــمـــــان . . . !

 

یــکـــ بــــــغـــــض . . . !

 

و آرزو هـای تـــرکـــــــ خـــــــورده . . . !

 

بــه هـمــیـــن ســـــــادگـــــــی

 

دستهــ ـایم را محکمتر بگیـر

 

من هنوز هم نمیخواهـ ـمـ

 

تورا…

 

به دستِ خاطرات بسپارمـ
بین شعرهای من
دستش را نگیر،
بی انصاف!
مردم دارند این شعرها را می خوانند…

 

غـــمـــگیـــنـــم…

 

هـــمـــاننـــد دلـــقـــکـــی کـــه روی صـــحـــنه چشـــمـــش

 

بـه عـــشـــقـــش افتـــاد کـــه بـــا معـــشـــوقـــش

 

بـــه او میـــخـــنـــدد…

 

 

خیابانهای تنهایی،…
دلی ولگرد میخواهد،
و آوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد،
برایت مرده بودم…
تا برایم تب کند قلبت
ولی حتی نپرسیدی،
دلت همدرد میخواهد؟

 

 

دیشب که باران آمد…
میخواستم سراغت را بگیرم!
اما..
خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم,
باز زیر چتر دیگرانی…

 

کسی که عَطر ِ تو را زده بود
در خیابان از کنارم گذشت….
و این یعنے :قتل ِ غیر ِ عمد…..

 

 

قلبم را گـــــــره زده ام به بند کفشـــــم…

 

تا هـــــــــوس ماندن نکند…

 

زیر پای خودم لــــــــه شود بهتر اســـــــــت …

 

دســــــــــتهایم را محکمتر فشار بده عشـــق من…
اینجا خــــــــیلی ها سر جــــــــــدایی تو و من شـــــــرط بـــــــــــسته اند…

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,در ساعت4:39 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ