only love you

تنهابرای تو

 

در عزاي عشق نشسته ام و هيچ نمي گويم همه گويند كه ... هي !! فلاني عاشق است ؟؟؟

مشاهده قالب و دریافت کد

 دلم تنگ است برای صدایت

 

 برای نگاهت .....

 

 برای چشم هایت......

 

 برای خنده هایت .....

 

دلم تنگ است برای حرف هایت.....

 

دلم تنگ است  .....

 

برای اغوشت.....

 

این دلتنگی ها تنها دراغوشت خلاصه میشود وبس!!!!!

 

دلم تنگ است برای بودن باتو....

 

راه رفتن باتو .....

 

خندیدن باتو ....

 

گریه باتو ....

 

زندگی با تو ...آه که نمیدانی 

 

دلم تورا میخواهد دلم دل

 

چیزی که دیگر نبودت را نمیتواند تحمل کند

 

خسته است از دوریت از نبودت

 

دلم...... تورا میخواهد....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 23 آذر 1392برچسب:,در ساعت3:54 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ