only love you

تنهابرای تو

مخلص

شعر را از معنی چشم تو فهمیدم ، کجایی ؟
عشق را با منطق ِ دل سنجیدم ، کجایی؟
.
ای خیالت نازکتر از هر صبح ِ روشن
هر سحر در آیینه تو را دیدم ، کجایی ؟
.
در گذر همچو نسیم ، کوچه باغ عمر من
من چو بیدی در مسیر باد لرزیدم ، کجایی ؟
.
انتظار از مهر و مَه دارم ، بتابند بی دریغ
حالیا در خانه ای تاریک خوابیدم ، کجایی؟
.
تندیس تو را با اندیشه ای در شعری بلند
از عقیق عشقی ناب تراشیدم ، کجایی ؟
.
در حریم زندگی جز حسرتی دیرین نبود
جوهر احساس خود ، بر تو بخشیدم کجایی؟

با زبانی گرم وگیرا می سرایم من تورا
شعر راازمعنی چشم توفهمیدم کجایی ؟

http://upload7.ir/images/29504644752236395654.jpg

 

آهسته بیا

 


 

چیزی هم ننویس

 

 


نظر هم نگذار

 


 

همان که بخوانی بس است

 

 


من به بی محلی آدمها عادت دارم

 

 

عکس های عاشقانه زیبا

دلـم مي لـرزد وقتي مي آيي و بي صـدا مي خـواني و مي روي !

 

 

 

 

یک جورایی حرف دل منه....!!!

 

 

 

 

مرا از یاد برد آخر ولی من

 

 

 

بجز او عـــــالمی را بردم از یاد…!

 

 

 

[فریدون مشیری]

 

 سينه تنگ منو بار غم او ...هيهات...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:,در ساعت10:37 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ