only love you

تنهابرای تو

 

 

 

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

 

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…

 

شاید از این تنهایی خلاص شدم…

 براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

تو به افتادن من در خیابان خندیدی

 

و من هواسم به چشمان مردم شهر بود

 

که عاشق خنده ات نشوند..

Click to view full size image 

 

اين روز هــا که از کنار من رد ميشوی

احتيــــــــاط کن

هـــــــزاران کـــارگر در من مشــغول کـــارند ....

روحيــــه ام در دســــت تعمـــير است....

 

 

 

سهراب گفتی:چشمها را باید شست......شستم ولی !.........

 

گفتی: جور دیگر باید دید.......دیدم ولی !.............. 

 

گفتی زیر باران باید رفت........رفتم ولی !............. 

 

او نه چشمهای خیس و شسته ام را..نه نگاه دیگرم را...هیچ کدام را ندید !!!!

  

 

فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت:

 

 

 

دیوانه باران ندیده

 



 

 

دلتنگ که باشی ، آدم دیگری می‌شوی

 

 خشن‌تر.. عصبی‌تر.. کلافه‌ تر و تلخ‌ تر

 

 و جالبتر اینکه ، با اطرافیان هم کاری نداری

 

 همه اش را نگه میداری

 

 و دقیقا سر کسی خالی میکنی ، که دلـتنگ اش هستی . . .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 28 تير 1392برچسب:,در ساعت3:33 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ