only love you

تنهابرای تو

فراموش کردنت کار آسانی هست !

کافیست :

دراز بکشم . . .

چشم هایم را ببندم . . .

ودیگر نفس نکشم . . .

خــدايا ؟

کــمــي بــيـا جــلــوتــــر . .

مــي خــواهـــمـــ در گوشــت چــيــزي بــگــويم . . . !

ايـن يـک اعــتـرافــــــ اســت . . .

مــن بــي او دوامــ نــمي آورمــ . . .

حــتــي تــا صــبح فـــردا . . . !.! 

بن بست دنیاست برای من آغوشت..

اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام

تمام چیزی که باید از زندگی آموخت,

تنها یک کلمه است

"میگذرد"

ولی دق می دهد

تا بگذرد...

دیدَن عَکسَت تَمام سَهم مَن است،

از “
تو
” .

آن را هَم جیره بَندی کَردِه ام

تـا مَبادا ،

تَوقُعش زیاد شَود!!
دِل است دیگر …

ممکن است فَردا خودَت را از من بخواهـَد!…

وقتی یه آدم مے ‌گه:«دوستون دارم!»
منظورش از «دوستون دارم »،
«یک نفر» بیشتر نیست.
همون یه نفرےکه
واسه اون آدم همه‌کسه!

از دور دوستت داشتم!

بی هیچ عطری

آغوشی

نگاهی

یا حتی بوسه ای

تنها دوستت داشتم

اما حالا اگه دور شی

چه کنم با اینهمه وابستگی؟
 

گفتی که میبوسم تورا

                    گفتم تمنا میکنم

گفتی اگر بیند کسی

                         گفتم که حاشا میکنم

گفتی اگر از پای خود

                       زنجیر عشقت وا کنم

گفتم ز تو دیوانه تر

                    دانی که پیدا میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,در ساعت8:59 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ