دوست...


only love you

تنهابرای تو

ردپایت را که میگیرم ، از تو دورتر می شوم ، شاید کفش هایت را برعکس پوشیده ای !

نمایش احساسات با عکس های زیبا

ایـن جـا هـاے خـالـے کـه نـبـودنـت را
به رُخـم مـے کـشـنـد
چـه مـے دانـنـد . . .
فـرهـادتـــ شـده اَم ، بـا تـمـام زنـانـگـے اَم
و چـه شـب هـا کـه
خـواب ِ شـیـریـنـَت را نـمـے بـیـنـَم.....

 

 

 

 

 

 

 

 

برایـم تـعریـف کـن

هرگز فــراموش نــشــدن چه حـــالی دارد ؟

 

 

 

 

گالری عکس میهن سیستم فقط عکس عاشقانه جدید

من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم
عشق من
بوسه با لـــجبازی، بیشتر می چسبـــد!!!

  میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !

فـَرهـْاد مـی دانــستـْـ

صـَد سـال نمـی تـوانَد كـوهْ را بـِكَنـَد

فـَقـَط مـی خـواسْـتــ يـكـْـ بـار اسمَـش را بـا شـيرينْ بيـاورَند!

نمایش احساسات با عکس های زیبا

وقتی درآغوشم بود چشمانش رابست...

نمیدانم ازاحساس زیاد بود یاخودش رادرآغوش

دیگری تصورکرد؟

دیـر یـا زود حـملـه خـواهنـد کـرد ...

خـاطـراتـی کـه زبـان ِ آدمیـزاد نـمی فـهمـند

این روزها هوای مرا نداری ، خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !

چیزیم نیست ، خوبم !
فقط تو را ندارم …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,در ساعت4:20 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ